Program


2009. január 30.

A KONFERENCIA PROGRAMJA


10.00-10.15 Megnyitó, Nagy Sándor terem (fszt.4.)

Köszöntőt mond dr. Oláh Attila, egyetemi tanár a PPK dékánja és
dr. Ollé János, egyetemi adjunktus a szervezőbizottság elnöke

10.15-11.00 Könczöl Tamás: Digitális kompetencia-fejlesztés a 21. századi közoktatási innováció szolgálatában

11.00-11.45 Magyari Gábor: Átok vagy áldás? Az informatika szerepe egy iskola életében

11.45-12.15 SZÜNET

12.15-13.00 Kulcsár Zsolt: A negyedik út: konnektivizmus

13.45-14.30 EBÉDSZÜNET


14.30-16.15 - SZEKCIÓÜLÉSEK

Digitális tartalomfejlesztés - 405. terem
  • Forgó Sándor: Az új média, technológiák és tanulás
  • Abonyi-Tóth Andor: A Web-fejlesztés kurzus támogatása saját fejlesztésű e-learning tananyaggal és keretrendszerrel
  • Mikola Rezső: Digitális Oktatási Anyagok Másolásvédelme és Kereskedelme
  • Elsässer Klaudia: Nyelvi Portál, Idegen Nyelvi Szolgáltató Portál
  • Géczy László: Hangzó elektronikus tananyag-bemutató – irányítástechnika CD alapú jegyzet

Tanulás és e-Learning - Takács Etel terem (407. terem)

IKT az osztályteremben – 409. terem
  • Bedő Andrea: Mit gondolnak a pedagógusok az interaktív táblákról?
  • Homor Lajos - Szendi Gábor: A Senteo rendszer és a SynchronEyes CMS bevezetésének tapasztalatai a PPKE VJK-n
  • Fehér Péter: Szemantikus weben innen, digitális táblán túl, avagy Pedagógusok és a web2.0
  • Bánhidi Árpád: Virtuális tanulási tér kialakítása az Öveges József Szakképző Iskolában
  • Paksi Attila: Online értékelési módszerek a gyakorlatban
  • Magyari Gábor: Átok vagy áldás? Az informatika szerepe egy iskola életében

e-Learning rendszerek, on-line környezetek 1. 412. terem

16.15-16.30 KÁVÉSZÜNET - 4. emelet folyosó

16.30-18.15 SZEKCIÓÜLÉSEK

Adatbányászat, webstatisztika - 405. terem
  • Kiss Gábor: A levelező, illetve nappali tagozatra felvett gépészmérnök hallgatók informatikai ismeretének összehasonlítása a Budapesti Műszaki Fõiskolán
  • Nyéki Lajos: Az SPSS Clementine 12.0 alkalmazása távoktatásos hallgatók LMS használatának elemzésére
  • Jókai Erika - Nagy Gábor Zsolt: Elektronikus tanulási környezet használatának vizsgálati módszerei
  • Horváth Cz. János: Tanárok és kurzusok hatékonyságmutatóinak vizsgálata a Moodle tanulmányi keretrendszerben
  • Kiss Gábor: A tananyagok letöltése, illetve a zárthelyiken elért eredmények összefüggésének vizsgálata egymást követő két évfolyam tekintetében a BMF BGK-n

Az e-Learning speciális megoldásai – Takács Etel terem (407. terem)

Tanulási környezetek, a tanítás és tanulás kérdései – 409. terem
  • Török Balázs: Az egyéni teljesítmény szerepe fiatalok on-line társadalmában - esettanulmány
  • Buda András: Vélelmek és félelmek
  • Hartyányi Mária: Hálózati tanulás - esettanulmány
  • Angeli Zsuzsanna: Tanulók személyes tanulási környezetének kialakítása társas kapcsolati szoftverek használatával
  • Kulcsár Zsolt: A negyedik út: konnektivizmus

e-Learning rendszerek, on-line környezetek 2. 412. terem
18.30-19.30 TÁRSAS SZENDVICSVACSORA – 4. emeleti folyosó

(c) ELTE PPK Oktatás-Informatikai szakcsoport, INFO-Grafix KFT, Pap-Szigeti Róbert